منتديات احلى حب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالقهوة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس على كلمه تسجيل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا .. ولو مش عاوز تسجل مش مهم اتفرج واخلع بس متلعبش فى حاجه ودوس على كلمه اخفاء يلاا اسيبك انا
منتديات احلى حب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالقهوة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس على كلمه تسجيل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا .. ولو مش عاوز تسجل مش مهم اتفرج واخلع بس متلعبش فى حاجه ودوس على كلمه اخفاء يلاا اسيبك انا
منتديات احلى حب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات احلى حب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
منتديات احلى حب تتمنى لكم قضاء افضل الاوقات تحياتى /مدير المنتدى
{ اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت أعوذ بك من شر ما صنعت أبوء لك بنعمتك علي وأبوء لك بذنبي فاغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت}
لا تدع المنتدى يلهيك عن اداء الصلاة فى وقتها وأقم صلاتك تنعم بحياتك
أجعلنا صفحتك الرئيسية
اضفنا للمفضلة
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 41 بتاريخ الثلاثاء نوفمبر 04, 2014 11:38 am
تصويت
رايك اية فى المنتدى ؟
ممتاز
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   I_vote_rcap50%دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   I_vote_lcap
 50% [ 4 ]
جيد جدا
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   I_vote_rcap13%دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   I_vote_lcap
 13% [ 1 ]
جيد
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   I_vote_rcap38%دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   I_vote_lcap
 38% [ 3 ]
مجموع عدد الأصوات : 8
المواضيع الأخيرة
» هل انت رجل؟
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 22, 2010 3:54 pm من طرف زائر

» مــاعـــاد لـــك مكان بقلبي‏
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 20, 2010 3:12 pm من طرف المتيم

» اغرب صور في العالم 2010
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 20, 2010 2:43 pm من طرف المتيم

» ما أصعب أن تبكي بلا دموع
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Icon_minitimeالخميس يوليو 15, 2010 12:32 pm من طرف sendrela

» اخر موضه شباب
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Icon_minitimeالخميس يوليو 15, 2010 8:50 am من طرف boda

» ما أصعب أن تبكي بلا دموع
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Icon_minitimeالخميس يوليو 15, 2010 8:37 am من طرف boda

» كلماات اغنيه حكاايه واقعيه ل محمد على
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Icon_minitimeالأربعاء يوليو 14, 2010 12:48 pm من طرف sendrela

»  وضع اعلان فى منتدى احلى حب
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Icon_minitimeالسبت يوليو 10, 2010 7:25 pm من طرف مالك ومؤسس منتدى احلى حب

» رايك فى المنتدى
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Icon_minitimeالسبت يوليو 10, 2010 6:11 pm من طرف مالك ومؤسس منتدى احلى حب

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 12 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو المتيم فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 400 مساهمة في هذا المنتدى في 374 موضوع
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتديات احلى حب على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتديات احلى حب على موقع حفض الصفحات
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
مالك ومؤسس منتدى احلى حب
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   I_vote_rcapدلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   I_voting_barدلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   I_vote_lcap 
sendrela
دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   I_vote_rcapدلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   I_voting_barدلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   I_vote_lcap 
boda
المتيم
توتا

دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مالك ومؤسس منتدى احلى حب
مدير المنتدى
مدير المنتدى
مالك ومؤسس منتدى احلى حب

تاريخ الميلاد : 01/11/1994

دولتك اية يا ترى : مصر  (ام الدنيا)
مهنتك اية يا ترى : دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Studen10
هوايتك اية : دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Unknow11
مزاجك اية يا ترى : دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   2611
الاوسمة : دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   558296706

دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Empty
مُساهمةموضوع: دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك    دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 06, 2010 10:15 am

لاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
لا لا
مش مسدّءّ

اه يانى عليا

يا شماتة فوفو و توحة و نانا و اونكل

هو خلاص يعنى
اللى اسمه جيش ده هايبوظ لو انا مش هناك

اهئ اهئ

يعنى بعد الايس كريم ...و البيتى فور.. و العيش السياحى.
اكل فول و بتاع كده اسود x احمر (قصده مسقعة)

طب هاعمل ايه

مش مسدّء
أنا.. أنا.. أنا أدخل عسكرية!! و أتلع عسكري؟

أنا أمسك بتاع بيضرب رسّاس؟.. و أشوف واحد قدامي بيخرّ دم؟
لأ وكمان أنا اللي أكون خرّرته

دنا لما بشوف المسدس التويل ده اللي بيمسكه العساكر.. بتخضّ
إزاي أسلن بيئدر يمسكه؟.. ده تقيل أوي

دنا آخر مرة كنت مع البنات في الملاهي.. ولعبنا المسدسات اللي بنضرب بيها عالبط اللي ماشي في الميّة

كانت كل ما رسّاسه تتلع من المسدس.. أحس إن قلبي اتنفد و نَتّ من مكانه
الناس بقت كاسية (قاسية) أوي

لأ واللي يخض بقى.. اسمعوا التعزيب.. عايزيني أقص شعري بالمكنة على زيرو

ياخرابي..
أمشي قدام صحابي كده؟
ازاي؟.. من غير شعر؟
ده انا كنت اموت
قال و توتة بتقول عليا دلّوع؟
دلّوع إيه؟

دنا لسه امبارح في النادي.. شتمت الواد كوكي وبرّأتلوا خلّيته اتخض
وبلع ريقه قدّام الشلة كلها بالعافية
عسكرية ايه بقى اللي هخاف منها؟
https://ahla-7ooop.yoo7.com
sendrela
احلى عضو جديد
احلى عضو جديد
sendrela

تاريخ الميلاد : 07/05/1996
دولتك اية يا ترى : مصر  (ام الدنيا)
مهنتك اية يا ترى : دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Studen10
هوايتك اية : دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Painti10
مزاجك اية يا ترى : دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Dl310

دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Empty
مُساهمةموضوع: رد: دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك    دلوووووووووووع فى الجيــــــــــــــش ....هاتموت من الضحك   Icon_minitimeالأربعاء يوليو 07, 2010 7:12 pm

مشكووووووور
مرسي علي مجهودك

صفحة 1 من اصل 1